NUFFNANG

Wednesday, September 9, 2015

Lagu paling celaka abad ini..

Hurm.. korang pernah dengar tak lagu  kumpulan artis korea tajuk I Am The Best dari 2NE1?? First time dengar macam pelik jee. Tapi bile lame2 dengar baru pasan die sebut celaka.. hahah.. ntah ape la maksud celaka tu dalam bahasa korea kan.. hehehe tapi ape pun saye rase nenek die orang Melaka kot.. sebab tu lah die pandai sebut celaka.. :D hehehe...  sesape nak dengar tu leh la terus buka kat bawah nie.. :-







nak download? boleh klik kat sini. :-

klik disini

2 comments:

Joe Haz said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tak pasal2 dah terlayan k pop haha

Anizz Annisa said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

adehhh... macam lagu orang terkentut..oopsss..

Post a Comment

TABUNG NUFFNANG