NUFFNANG

Tuesday, September 3, 2013

Minyak Kelapa Dara dan kebaikannya untuk orang mengandung.

Salam semua, dah lama tak update blog ni.. hehe.. bz sangat dengan urusan harian dan business yang makin berkembang. pada yang dah tau business apa yang dijalankan, tahniah.. hehe.. mana yang tak tau tu, businessnya adalah Minyak Kelapa dara / VCO. Ramai yang telah mengetahui khasiat dan kebaikan minyak kelapa dara Nutrasense, dan ramai yang telah mencubanya. Soalan yang sering di tanya adalah 'orang mengandung boleh ambil ke VCO ni?? ' ok ini jawapannya, VCO Nutrasense sangat-sangat bagus untuk wanita mengandung. Pengambilannya amat-amat disarankan oleh para doktor terkemuka kerana khasiatnya yang bagus untuk kesihatan. 

Pengambilan VCO disarankan oleh para-para doktor terkemuka

VCO sangat bagus untuk wanita mengandung, ianya mempunyai kandungan asid lauric yang banyak dan antibakteria yang melindungi bayi semasa dalam kandungan. Wanita mengandung disarankan mengambil VCO Nutrasense ketika dalam peringkat awal kandungan sehingga bayi dilahirkan.

Antara kebaikannya adalah :

Sewaktu mengandung-
VCO akan membekalkan tenaga, membuat kita kelihatan lebih ceria dan Insyaa'ALLAH ianya memudahkan proses bersalin (pengambilan minyak kelapa merupakan antara petua untuk memudahkan proses kelahiran. Ia juga boleh mengelakkan jaundice kepada bayi. Masalah perut harimau atau strechmark dapat dikurangkan atau lebih baik lagi jika anda sapukan. (VCO sangat berbaloi sebab boleh dimakan dan sapu).

Sewaktu menyusukan -
Makan VCO seperti biasa..baby akan mendapat khasiat VCO dalam masa yang sama untuk kulit yang putih bersih. Sapukan VCO untuk rambut bayi supaya cepat tumbuh. Kandungan asid laurik dalam VCO sangat baik untuk mencegah virus dan bakteria untuk menyerang ibu dan anak.

Semasa Dalam Pantang-
Amalkan penggunaan VCO seperti biasa kerana tiada pantang/bentan. Jadikan VCO sebagai makanan tambahan anda setiap hari. Badan akan sentiasa bertenaga untuk menjaga anak kecil dan yang penting kulit sentiasa lembab dan tidak kering.

Hanya Rm 39.00 sahaja anda dapat membantu kehidupan yang lebih sihat. sebarang pertanyaan atau ingin menjadi stokis, bolehlah menghubungi Nazifah Daud : 019-234 3492, siti khadijah : 019-686 0575 dan Nazmi 019-207 4788

0 comments:

Post a Comment

TABUNG NUFFNANG