NUFFNANG

Thursday, January 7, 2016

Medical Card VVIP Termurah!! Terhebat!! dan Terbaekkkk!!

Assalamualaikum semua, semalam saya dah kongsikan tips untuk menyimpan wang bagi kegunaan pendidikan anak-anak untuk sambung belajar tanpa meminjam di PTPTN. Jadi hari ini saya nak kongsikan satu berita baik untuk semua. Saya nak kongsikan tentang Medical Card MAA Takaful..

Tahukah anda, kos perubatan semakin meningkat setiap tahun? Peningkatan taraf hidup, dan juga kejatuhan nilai matawang kita juga adalah punca kepada peningkatan kos perubatan di masa kini. Bayangkan sehari kita di hospital swasta, anggaran kos harian adalah dalam lingkuran RM 1500.00 keatas! Iya, jangan terkejut kerana ini adalah kos paling rendah sekali. Ia juga tidak termasuk segala kos tambahan seperti rawatan, ubat, dan bayaran doktor. Bayangkan bagi yang berpendapatan rendah, memang mereka akan terbeban dengan kos yang tinggi ini. 




Walaupun kita mempunyai pilihan untuk pergi ke hospital kerajaan, tetapi tidak semua orang sanggup untuk beratur lama untuk mendapatkan rawatan. Keadaan hospital kerajaan yang sesak, kurang sesuai untuk kita mendapatkan rawatan dengan selesa. Jadi sebagai alternative lain, ramai yang dah mula mengambil Kad Perubatan sebagai langkah awal sebagai persiapan sekiranya dimasukkan ke hospital. Sudah menjadi keperluan utama, antara benda wajib yang kita perlu ada pada masa kini adalah Kad Perubatan. Cuba anda bayangkan sekiranya anda dimasukkan ke hospital, anda perlu mengeluarkan simpanan anda untuk membayar kesemua kos yang menelan belanja beribu ringgit. Segala harta, simpanan habis digunakan untuk membayar kos perubatan.Perkara ini takkan terjadi dengan adanya Kad Perubatan. Bayangkan anda cuma hanya membayar RM490 setahun, tetapi anda boleh menggunakan Kad tersebut sehingga RM50 ribu tanpa menjejaskan wang simpanan anda di bank dan juga harta anda yang lain. Menarik bukan? Bayangkan anda membayar insurans bagi kenderaan bernilai ribuan ringgit setiap tahun. Tetapi untuk diri anda tak sampai ribuan ringgit anda keluarkan untuk melindungi diri anda sekiranya berlaku apa-apa kemungkinan.

Dibawah ini saya lampirkan jadual pembayaran caruman untuk Kad Perubatan MAA Takaful kami yang termurah sekali, bermula dari RM44.10 sahaja :-

\
Antara kelebihan medical card MAA Takaful ini adalah :-

* Diskaun 20% sekiranya anda tidak membuat apa-apa tuntutan dalam masa setahun.

* Pembaharuan dijamin sehingga umur 80 tahun.

* Had seumur hidup tanpa had dengan MAA Takaful! Tidak seperti syarikat takaful lain yang hanya memberikan RM500 ribu sehingga 1 juta sahaja had seumur hidup.

* Untuk rawatan kanser dan dialisis buah pinggang, pencarum boleh menggunakan kad walaupun tidak ditahan wad. Boleh claim untuk rawatan dialisis buah pinggang dan rawatan kanser tanpa perlu bermalam di ward.

* Tiada Co-Takaful. Bermakna anda tidak perlu membayar 10% dari kos rawatan anda. Segala kos rawatan ditanggung 100% oleh kad perubatan.

* 6 pelan komprehensif, bermakna anda boleh memilih salah satu plan perubatan yang sesuai dengan anda.

* Pendapat perubatan kedua - Sekiranya anda tidak berpuas hati dengan khidmat doktor yang merawat anda, anda boleh menukar kepada doktor lain untuk merawat anda dan kos tersebut ditanggung oleh kad kami.

* Bantuan perubatan antarabangsa. Anda boleh menuntut kembali kos perubatan sekiranya anda dimasukkan ke hospital di luar negara.

* Percuma khairat kematian RM5000.00

* Lebih dari 100 hospital panel di seluruh Malaysia.




Jadi, tunggu apa lagi? Kepada yang masih tercari-cari kad perubatan termurah dan terhebat, ini lah masanya!! Jom dapatkan Kad Perubatan anda segera sementara masih sihat. Sekiranya anda telah disahkan mempunyai penyakit, tiada satu insurans pun yang sanggup menerima anda. Lindunglah diri anda dan keluarga anda sekarang dan berjimat dengan MAA Takaful! Sila Hubungi Nizam 017-6338088 untuk maklumat lanjut dan juga untuk mendapatkan kad perubatan VVIP kami dengan harga yang paling rendah!!


4 comments:

Abam Kie said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

As salam. abam kie dah beli takaful pendidikan utk anak2.. abam kie follows here.. no 50.

Ana Jingga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam ukhwah, kak ana follow sini #56 dan G+ :)

Mohamad Nizam said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

walaikumsalam @abam kie.. okey tq.. hehe

Mohamad Nizam said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam ukhwah juga @kak ana.. tq :)

Post a Comment

TABUNG NUFFNANG