NUFFNANG

Monday, February 21, 2011

Hari Pertama...

Salam pengenalan dari aku.. Hari ni hari pertama aku buat blog. Aku pun tak tau le nape aku buat blog ni. Nak kata byk masa terluang pun tak gak. Nak kata takde mase nak buat pun tak gak. Tapi aku tgk sume orang ade blog. So, aku pun nak gak la rase jadik penulis.. hehe.. sbb kebanyakan blog yang aku baca, hebat-hebat cite dorang.. Sampai aku tak jemu-jemu singgah dari satu blog ke satu blog.. hehe.. so, dalam masa tak sama, aku telah mengskodeng blog2 dorang.. hehee..

Sekarang ni time aku le pulak buat blog. Apa yang aku tau, akak aku, adik aku, sume dah ade blog.. dan mereka paksa aku utk menjadik follower dorang.. hehe.. sampai camtu sekalik.. kejam kan??? :P hehe.. utk taknak kecikkan ati dorang, aku pun terpaksa dan memaksa utk meluangkan masa y
ang tak se
berapa ni utk mencipta blog. hehe.. so korang layan je la ape yang aku tulis nnt ek.. hehe.. ok.. chow...:D

5 comments:

SyahNas80 @ Nana said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha sapakah yang telah memaksa itu? hehe dun wori kitorang support..buat je blog ni..nak merapu ke apa ke.. hehe

Mohamad Nizam Yusuf said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehehe... along le kak.. die tak cukup orang utk jadik followers die..:P heheh... terpakse le buat.. thanx kak coz bg support... :) wee...

ct9 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wei aku bg support bkn paksa lor hampeh..

Mohamad Nizam Yusuf said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehehehe... :D

Anizz Annisa said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

oooo bru tau kenapa buat blog... hihi.. okbaii.. :P

Post a Comment

TABUNG NUFFNANG